Less talking

more walking

Uit je hoofd, in de benen en recht naar het hart. Begin nu met mindful wandelcoaching voor meer rust en ruimte in je hoofd.

OVER

Welkom!.

Soms hebben mensen vooral behoefte aan een gesprek, maar soms ook juist niet.

Wil je vooruitkomen en niet steeds in je hoofd blijven hangen of zorgen maken over later.

Met wandelcoaching ben je letterlijk en figuurlijk in beweging in het heden.  Wat kan je nu doen. Wandelcoaching is een krachtige methode om rust in je hoofd te creëren, doelen te stellen,  los te komen van verwachtingen of je uit een burnout te lopen.

Met mindful wandelen leer je weer om in het nu te zijn, in het nu zijn geeft je de beste inzichten over hoe je om kan gaan met de obstakels of vraagstukken in je leven en zorgt ervoor dat de levensenergie weer gaat stromen, en je weer de kracht krijgt om letterlijk en figuurlijk in beweging te komen. 

Hoi, ik ben Tjitske, en mijn missie is om je op weg te helpen naar een leven, waar in je leeft, handelt vanuit passie en plezier. Kortom om je in je kracht te zetten.

Wandelcoaching is trouwens ook op maat te maken voor de mensen die niet (meer) goed ter been zijn. Wil je daar meer over weten? Vul het contactformulier in.

Weerstand

Frisse lucht en bewegen versterkt je weerstand en maakt je minder vatbaar voor infecties Je maakt Vitamine D aan, wat je nodig hebt voor o.a. een goede werking van je immuunsysteem.

Adem

We gaan bezig met een gezonde ademhaling… Een gezonde ademhaling is zowel goed voor je lichamelijke als je geestelijke weerstand.

Mindful

We doen Mindfulness oefeningen wat je helpt om uit je hoofd te stappen en aandacht te krijgen voor het hier-en-nu. Het vermindert je stress. Oók weer positief voor je weerstand.

WANDELEN

Ben je een deel van het probleem of een deel van de oplossing.

Dr. Wayne Dyer







Wandel je uit een burn- of bore-out.

De natuur is bij voorkeur mijn kantoor en uiteraard een prachtige omgeving om je gedachten te ordenen, maar ook te ontspannen. We combineren al deze factoren met leuke oefeningen wat leidt tot meer inzicht in jouw gedachten en gedrag. Zo kom je effectief tot de kern van je probleem of vraagstuk, met een prachtige fun factor. 

Wandelend praten zorgt ervoor dat de twee hersenhelften met elkaar blijven communiceren en dat je dus wat overzichtelijker naar jezelf kunt kijken en luisteren. Daar komt bij dat lopen sowieso goed is voor het brein en je gezondheid. Voortbewegen per voet lijkt eenvoudig maar er komt een geraffineerd coördinatieproces bij kijken, hierdoor wordt je vitaliteit ook meteen vergroot. 

Wandelen is goed tegen stress, je ervaart de wereld immers in al haar gedaanten met al je zintuigen (vormen, geluiden en het gevoel – en gebruik je je brein op allerlei manieren). Hierdoor bekijk je problemen vanuit een nieuw perspectief, word je creatiever in je oplossingen en lijken de problemen tot de mooie omgeving ineens niet meer zo groot zijn. 

Buiten in beweging zijn is een goede corona proof omgeving en natuurlijk houden we rekening met de 1,5 meter afstand. Desgewenst kan er voor mondkapjes gezorgd worden.  

PRIJS

Een wandel coachingstraject duurt doorgaans 6 weken. Waar we per week 1,5 uur onderweg zijn. Tijdens een vrijblijvend kennismakings/ intakegesprek gaan we kijken of we een klik hebben en welke doelen en verwachtingen je hebt. 

Als we tot een overeenstemming komen, maken we afspraken over welk moment het beste uitkomt. En maken we afspraken over het vervolg van het traject.

De prijs voor het hele wandelcoach traject is 600 euro.

Ben je geïnteresseerd? Of wil je nog wat meer informatie, vul hieronder je gegevens in en ik neem contact met je op.

YES!

IK WIL